Härlig söndag!

Ja, en söndag i min smak!
Tog en lugnare promenad idag, tänker inte gå för hårt ut med löpningen nu,
både för hänsyn till mina stackars fottingar, och för att jag inte vill tappa min nyblivna
löparglädje :)
Så blev en promenix innan lunch och sen stack jag iväg in till stan för att fika med Tess! 
En snabb visit i stadsparken för att träffa min syster och hennes kompis, 
sen hem o äta middag!
Hann sova en snabbis i soffan också, vilket medförde världens nackspärr!

Imorgon drar jag å mamsen iväg till dalarna för att hälsa på min mormor, 
löparkläderna åker förstås ner i väskan och badkläderna med! Hoppas på fint väder :) 

Såå, hörs om några dagar! Puss :)

Åh, saknar min pojkvän också, som om några dagar blir min sambo, spännande! 

 
JUSTE glöm inte att prova min rabarberpaj, alltså, jag menar verkligen de, ni MÅSTE prova den!!! 

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback