Ingen ledig dag..

Nä, ingen ledig dag idag heller!
Hoppade in som extra vak till en virrig patient, men skönt att tjäna lite pengar iallafall :)
Fick en trevlig kväll ändå, med mycket tv-tittande,
det är krävande att sitta vak.. not..
Suttit stilla i nästan 7h, med några bensträckare. 

Imorrn blir det iallafall en ledig dag, har lite att fixa här och tänkte ta mig en
cykelrunda imorgon, förhoppningsvis en lång en, men de visar sig beroende
på vädret :) 

Iallafall så kan jag säga att jag har levt gott de senaste dagarna, trots jobb och slit!
Levt på glass o kakor å annat gott, hihi.
Nä men gjorde en riktigt go laxmiddag till mig själv idag, en enkelt stekt laxfilé med lite kryddor
och broccoli å spenat, till de lite linser, gottigott :) 
Blev tårta på jobbet idag också, å de va gott må jag säga! ;)
Hoppas på fler glassfyllda sommardagar, de e ju de bästa dagarna! 
Sommar, sol å glass!
Hörs! PUSS
Får bli en härlig sommarbild :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback