MYShelg!

Ojojoj vilken härlig helg jag haft..
Den har bestått av:

VÅRkänslor!!
Sushi!
En söt pojkvän
Mysmiddag för W's mamma som fyllde år!
Som förövrigt jag och Wille lagade :) 

Riktigt gott och lyckat blev det! 

har varit en störtskön helg.
Bara chillat, ätit god mat, njutit lite extra av livet. 
Nä men verkligen toppenhelg, hade tänkt att vi skulle ut å springa på lördagen
och vilat lite xtra på söndagen,
men eftersom Wille har fått en muskelbristning vart de lite svårt,
så det blev bara några sköna promenader!
Men lika bra de, har vilat upp mig ordentligt nu så den kommande veckan
kan jag köra, som jag säger, stenhårt!
Ikväll käkade jag ute igen, grekisk bondsallad blev det på den nyöppnade
restaurangen här i Länna, mys! 
Resten av kvällen består av:
-PLUGG! 

Har däremot en grymt bra vecka att se framemot:
Måndag- Spinning
Tisdag- förhoppningsvis löpning annars gym
Onsdag- KUUUUNGSBERGEEET! :D 
Torsdag- Löpning
Fredag- (har ju mitt älskade spinningpass här men..).. kanske cirkelfys!
Lördag- LONDON! 
Söndag- LONDON!
Känns som en, helt okej vecka dåvaaa :D
ÅÅH ser framemot Kungsberget å london!!! 

Ha en bra söndagskväll!
Imorrn är bästa dagen på veckan, måndag! (och ja, jag menar de)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback