soooooova..

hade 3lektioner idag varav 1 var hemarbete på, gjorde i princip
ingenting på dem 2 andra lektionerna, satt mest av tiden..
oeffektivt..
Hade inte så mycket ork att ta tag i något, vet inte riktigt varför det blev så,
men ibland har man sånna dagar bara.
Och idag var verkligen en sån dag för mig,
åkte hem efter skolan, satte mig och pluggade och somnade bokstavligt talat
på stolen, sittandes med plugget i händerna.
Haha, gaaalet vad trött jag var!
Blev väckt 30min senare av en jobbigt hög ringsignal från telefonen,
klarvaken på 1sek men lika trött igen 3sek senare..

Somnade dock inte om iallafall utan pluggade klart, och har pluggat ända
fram tills.. nu!
Fått lite gjort åtminstone :) 

Jaja, nu e jag heeeeelt slut, igen haha, så blir nog sängen för min del,
får ändå inget gjort när jag e såhär trött.
Lång dag imorgon också, så lika bra att få lite sömn.
Sov gott!
såhär trött känner jag mig nu..

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback