stressigt...

Men hann med ett löppass med en fin vän i stan iallafall!
Slutade kl. 10 idag, så hann med en runda på 8km i en skön takt,
helt okej väder och lite vårkänslor på de.
Sen blev det lunch och skynda iväg till jobbet!
Nu e jag hemma, stressad som få.
Åker ju imorgon till London, har inte hunnit packa, har prov imorgon
och en till uppgift som jag ska ha redovisning på dagen efter att jag kommit hem,
är jag klar? Nej..

Sååååå känns lite småstressigt just nu..
och så sitter jag och bloggar, haha, bra prioritering där. 

nä, men iallafall sjukt taggad på imorgon! :D
Så nu ska jag ta nått kvällskäk, hungrig!

Hörs imorrn, om jag hinner! haha

PUSS
Ge mig detta, och du är guldvärd! :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback