17km mot första delmålet, halvvasan!

Sprang idag mina första 17km, så sjuuuukt nöjd!!
Vart fick jag all energi ifrån?
Var de kaffet imorse? Alla ostmackor jag åt innan läggdags igår? *hihi*, proteingröten jag åt imorse?
Vad de än var, så fan vilken energi jag hade!
Men de bästa av allt var att jag varken fick krämpor, ont i axeln, blåsor under fötterna 
eller muskelkramp under hela löpturen! 
Okej, en liten miniblåsa fick jag under foten, men den räknas knappt!

Märkte verkligen vilken skillnad de va på när man bara kan fokusera på löpningen,
steget och andningen utan att behöva lägga fokuset på hur brännande blåsan känns,
eller hur ont axeln gör eller nått annat skit, helt underbart!


Iallafall, så som ni ser så har jag lagt upp en ny kategori:
Min väg till halvklassiker!
I den kategorin kommer alla inlägg som handlar om min väg till halvklassikern läggas in,
träningspass, tips, råd, funderingar och tankar!
 
Första delmålet är halvvasan som är den 25e februari, 4,5mil på skidor,
tycker jag va duktig när jag klarade 8km förra vintern, hmm, hur ska detta gå?
Förhoppningsvis så kan jag kompensera min taskiga åkteknik med en bra kondition ;)
Oavsett vad så ska jag klara det och mycket fokus kommer läggas vid konditionsträning nu,
fast självklart så kommer de läggas in gym och crossfitpass i shemat,
men försöka lägga fokus på löpning och spinning (om jag kan fixa ett kort för bara spinning på friskis)
nu ett tag, får se hur de går, haha ;) 

Men iallfall, följ min väg till halvklassiker och get inspired!

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Visan

NICE!! Grymt jobbat!! :D

2012-11-07 @ 19:46:43
URL: http://visansgoda.blogg.se

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback