Återhämtningssmoothie!

Bästa efter ett riktigt shysst cross och kettlebells pass, smoothie!
0,75dl proteinpulver (naturellt)
massa blåbär
1 banan
1dl kvarg
juice (gärna typ med ananas eller någon god, exotisk smak)
Ingefära (typ 1tsk om de är pulver, annars 1/2cm färsk)

Mixa i en blender eller med stavmixer, toppa med kanel och njuuuut!
 
 

Förövrigt så gick de sjuukt bra på passet idag, hade verkligen orken med mig idag!
Körde stenhårt på båda passen, från början till slut, måste nästan ge mig en klapp på kinden!

Återigen, ett snäpp närmare vasaloppet, har nu fixat klart med boende så vi har någonstans att
sova innan loppet avgår, skönt att ha de fixat! 

OCH nu i helgen så åker jag iväg på hälsomässan i stockholm med mamma och syster, 
ska bli riktigt kul, som jag förstod de så kommer Martin Brunnberg och Fredrik Paulún att vara där,
dessutom säkert massa bra erbjudanden, spännande föreläsningar och roliga träningspass!
Nice bajs :)
 
Imorgon blir en lååång dag för mig, först jobba till 15.20 och sen åka iväg till en gymnasiemässa
för att representera vårat yrke och babbla lite om hur de är att jobba inom vården,
ska bli rätt kul faktiskt, men de blir en lång dag..!

Dessutom har jag gjort världens godaste kycklinggryta med apnyttigt ris till! Recept kommer i nästa inlägg :)

Ojojoj, nu har jag fått mycket sagt!
Ha en bra kväll!
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback