Fridag! :)

Alltså, tiden går så fort!! De är fridag, IGEN!
älskar ordet fridag, känns så.. fritt, hihi :)
Hade en bra dag på jobbet också, så jag är nöjd!
Har dock sovit riktigt illa inatt, först sov jag jätte bra,
men 03.30 ramlade min pojkvän in genom dörren, han hade blivit
magsjuk på jobbet och fick åka hem, så efter de fick jag knappt en blund innan min klocka ringde 05.15.
meeen, de är ju friiiidaaag, så jag var glad ändå :)

nu har jag tagit mig en långpromenix i mörkret för att slippa va hemma och dra in alla hans bakterier, handlat lite på ica och nu ska jag sätta på nån bra film eller typ titta på nå bra program och äta min hallonkesella, yummi!
Hörs senare, puss!

Här är en kesella glass som jag gjorde förut på hallonkesella, ååh, hade jag haft tid hade jag
lätt gjort den nu!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback