Överraskningshelg!

Om jag haft en bra helg!! 
Världen bästa :D
På lördags morgonen så åkte vi iväg, jag helt ovetandes om vad som skulle hända,
Wille flinandes i bilen. 
Så kom vi fram till sthlm, 1h o 15min efter tidshemat (haha), men tur nog så hade 
Wille redan räknat med massa extra tid, så vi hann ändå :) 

Först går vi å letar efter nått ställe att käka på, men Wille svänger av till ett
helt annat ställe, nämligen Scandic Grand Central hotell, hihi
de bara skrek frukostbuffée!! 
Sen gick vi ut och åt megamiddag:
Delade på en stor bbq-mix tallrik med kyckling, hummer, nån köttbit och sparreribs. 
gooott!! 
Sedan, proppmätta, gick vi vidare, och efter en lång promenix så ser jag massa skyltar
om dirty dancing musikalen, som jag redan börjat ana så kommer vi fram till 
kina teatern och överraskningen var:
Dirty dancing musikalen! 
Haha, har aldrig gått på teater, eller musikal, men den här skulle tydligen va jätte bra,
den har varit fullbokad flera månader, därav den sena presenten. 
Men WOW! Vilken grym show!!! 
Det var helt galet bra, trodde aldrig att en musikal skulle kunna va SÅ bra,
men oj va jag hade fel..! 

På morgonen gick vi upp och åt lååååååång frukost, fanns massvis att välja mellan,
såå gott!! 
Höll mig mätt ända fram till middagen, haha! 

efter de storsade vi omkring på stan, gick runt på slottet och tittade, och vid 3 så 
gick vi iväg till MMsports ddär de skulle va rep power tävling,
alltså rep max under 80sek (göra så många reps man orkar under 80sek) 
där Tom skulle va med, och de kunde vi ju inte missa, så sagt å gjort så gick vi dit,
Hann dock bara med första momentet, knäböj, innan vi va tvugna att gå,
tråkigt..! Men kul att se första momentet iallafall :) 

Så, en grym helg har jag haft!! Riktigt bra, min fina sambo lyckades, igen! 


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback