Thank god it´s friday!!

Fridag idag, ja, fridag, fritt fram att slänga sig i soffan med typ nått töntigt 
program på tv:n, som typ så ska de låta, eller så mycket bättre, 
bara för att jag är hemma i Länna och ens kan se på tv, har ju ingen tv i västerås, än så länge. 
Så ja, fridag, köper hem kesella hallon, skiter i att de är 13% socker och massa 
konstiga ingredienser, fridag. 
Fritt fram att äta god mamma-lagad mat och dricka dyrt vin, äta mängder av nötter
och få ont i magen av allt gott. 
Sen slänga sig i sin gamla vanliga säng, sova som en stock och vakna till
mamma å pappas gaggande i köket 08.00 och komma upp till en 
puttrande kaffekokare som kokar kanske världens godaste lördags-kaffe. 

Det är skönt att komma hem ibland.

Imorgon åker vi iväg på hälsomässan i stockholm, ska bli spännande att se om dem har nå
bra erbjudanden, samt vad de är för föreläsningar och vilka hälsokändisar som kommer
hänga där, hoppas på att Martin Brunnberg är där, och Fredrik Paulún, trots 
att jag har tröttnat lite på hans tjatiga röst om "frukost på jobbet" varje morgon i reklampauserna
på radion, jag vill ju lyssna på morgon-rock då och vakna till, inte höra 
om hans hälso-frukostar på jobbet, come oooon! Give me a break.

Nä, nu babblar jag, de är fridag. PUSS 
Hehe, de va visst fridag igår med, (och i förrigår) hihi. 

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback