Vilodag!

Blev en vilodag idag, jobbat från 7-20.00 idag, så de kändes rätt värdelöst att försöka
klämma in ett träningspass idag!
Stått på en gymnasiemässa från 16.00 till 20.00, vart mest bara prat med kollegan och
lite andra människor som var där, så så jobbigt var de väl inte hehe ;)
Fast trött är jag för de, sov dåligt inatt, så hoppas på bättre sömn denhär natten..
 
Iallafall så har jag mycket att se framemot resten av veckan, imorgon blir det förmodligen
crossfitpass, om jag inte ska ut å springa..hmm.. och på fredag så åker jag hem till uppsala igen :)

Känner mig iallafall på topp, och är inte ens nära på att bli sjuk, känns riktigt skönt!
Brukar va lite små förkyld denhär tiden på året, men nejdu, inte iår!
(hoppas jag)
Imorgon blir det nog promenad till jobbet igen, det är för kallt för att cykla..
lite less på att cykla i motvind och få köldskador på kinderna.
 
Jaja, ha en bra kväll alla, och sov gott!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback