9.5km!

Blev en runda på 9.5km idag med pojkvännen!
Eftersom vi båda va lediga samtidigt idag så försökte vi planera in träningen
så att vi fick så mycket tid som möjligt tillsamans, så nu på förmiddagen blev
det ett löppass som till en början var riktigt tung, men efter några kilometer släppte
benen efter och steget blev lättare :)
Ikväll blir det ett gympass och Wille åker iväg på hans bjj träning, och sen åker
vi hem tillsamans, tycker vi fått ihop de ganska bra ändå ;)

Så nu har vi precis fixat lite lunch, jag gjorde broccoli/blomkålsmos och Wille
håller på att steka ryggbiff.
Ska bli spännande att smaka moset, recept kommer!

Förövrigt så blir det en lugn dag, crossfit och kettlebellspasset från gårdagen
påminner mig om att inte köra ben idag, träningsvärk!
Så blir nog rygg och axlar idag på gymmet, ska bli skönt att få kära lite vikter igen
efter alla crossfit och löppass, få sätta i hörlurarna i öronen och köra på egen hand
med egna vikter och eget upplägg! Även fast de är skönt att ha nån som pushar en
så behöver jag mina gympass där jag får dra i vikter bäst jag vill :)

Hörs senare!
PUSS

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback