Dålig uppdatering..

Haft FULLT hela veckan, jobbat sen i måndags, men nu på måndag får jag ledigt,
en dag är bättre än ingen dag, sen  har jag hela helgen ledig, de ska bli skönt!

Håller dock på att bli sjuk, så träningen får vila idag.
Igår var jag och Wille till Västerås klätterklubb med hans polare och klättrade lite,
grymt roligt, men fan va ont jag har i händerna idag.. Blåsor som jag vet inte vad..!
Men riktigt kul var de, hoppas på att kunna åka dit fler gånger och köra lite,
om inte annat skaffa eget kort så man kan komma in å klättra lite när man vill :)

Ikväll blir det lugnt iallafall, lägga mig i tid och försöka sova ut till imorgon,
ska ju upp kl 05.30 så lite sömn vill man ju få!

Nä, hörs senare!


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback