Halv klassiker!

Har ett mål för nästa år, att genomföra halvklassikern! 

Har precis anmält mig till första delmålet:
- Halv vasan. 
Hur de kommer gå, ja, de vet jag inte, konditionen är inte 100, men den kommer,
styrkan är nästintill på topp, problemet är bara tekniken. 
Jag är inte sådär jätte bra på längdskidor, dels för att jag tycker de går för sakta 
och dels för att jag inte har tekniken, än. 
MEN jag ska göra de, oavsett om jag hunnit träna längdåkning eller inte, 
så, de är bara att börja konditionsträna för nu närmar de sig ;) 

De blir en ny motivation till att börja konditionsträna igen, samtidigt som jag tänker
fortsätta gymma och köra crossfiten, de kommer bli tufft, men kul! 

Min kompis Malin och jag kom på idén efter att vi cyklat öland runt, har tänkt på de ett
tag, men nu har vi bestämt oss på riktigt, nu gör vi det, tillsamans! 

Kommer bli en utmaning, men jag tvivlar inte på att vi kommer genomföra de,
har jag ett mål ska jag fan nå de också! 
 
Sååå, har ni nå bra tips på boende i Mora, eller hur de ens går till på vasaloppet,
hör av er! haha, har ju inte den blekaste om hur de där ens funkar.. 
 
Framöver nu så kommer jag kanske (om jag får tid) lägga upp mitt träningsshema 
inför dethär och ge er tips på vägen, lite mer kondition kommer de bli, 
men mitt älskade gym och crossfit pass kommer självklart vara med i bilden, 
de släpper jag inte i första taget ;) 

Hörs! PUSS


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback