Hemgång o gym!

Åkte hem idag, packade ihop min feta träningsväska, 2 stora påsar med massa grejer
som skulle med hem,
bl.a. en cykelhjälm! Haha, kände mig lite fjantig faktiskt, men alltså huvudet är ju de viktigaste
jag har! Utan huvudet kan jag ju inte styra musklerna, utan huvudet kan jag alltså inte
göra hantelflyes eller bicepscurls, juste! Så ska se till att använda hjälmen nu,
för den satt faktiskt bekvämt på huvudet :)

Träffade en fin vän på kaffe och en lång pratstund, blev även bjuden på go lunch:
 
Sen satte jag mig på bussen till V-ås, hoppade av vid gymmet och körde ett
riktigt schysst bröst, armar o axelpass!
Blev blandade övningar så som jag lagt upp mina pass nu, ska köra på dehär
shemat i 8v och se vad som händer :)

Väl hemma orkade jag inte göra mat, helt slut, men tur nog så hade jag en rotsakssoppa
 i kylskåpet och keso, mums!
Var gott med något varmt och lättlagat nu på kvällen, nu blir det en lugn kväll med lite
fix och sen sova, såååå trött!! 
I helgen laddade jag upp riktigt ordentligt med kolhydrater, godis, god mat, massa
nötter, choklad och annat gott, antagligen anledningen till varför gårdagens och dagens pass
gick så himla bra ;)

Fortsätter med de så ska nog resten av veckans pass gå lika bra, haha ;)
 
Ha en bra söndagskväll, hoppas ni är uppladdade inför en ny vecka med nya utmaningar,
om inte, se till att ladda upp er ikväll och förbered er på en grym vecka!

 

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback