Ledig dag!

En stor bild på framsidan och artikel, kändes lite konstigt att se en bild på sin pojkvän
överallt hos alla tanter och gubbar när jag jobbade igår, haha.
 
Idag är jag iallafall ledig, känns riktigt skönt! Kunna ta en promenad utan att tänka på att
man måste va tillbaka en viss tid för att kunna hinna med allt annat som ska göras,
nä, idag ska jag bara göra de jag vill göra!
Blir en promenix nu på morgonen eftersom Wille ställer om dygnet tills han ska börja jobba nu igen,
så då passar jag på att komma ut på en frisk promenad, samtidigt som jag slipper störa honom
med allt stök i köket!

ÅHH på tal om stök i köket, jag fyller ju år snart (15 dagar kvar, nedräkning påbörjad!) och
jag hoppas jag får ett förkläde som jag önskat mig läänge nu!
(Haha, lite tantigt lät de allt, men fina förkläden är ju typ de roligaste med matlagningen)
 
Dessutom har jag önskat mig en massa nya köksgrejer, hoppas på att få dem i någon rolig
design också, hoho, skulle vilja ha en döskalle form, hjärtform, å lite annat såntdär roligt!
Kommer självklart baka något roligt å gott till min födelsedag, funderar på supernyttiga
cupcakes å kanske någon rawfood tårta.. eller.. kladdkaka gjord på kokosmjöl å choklad.. eller..
ååå, har massa ideér!!

Hörs senare boysN'girls
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback