Lovade ju massa recept..!

Jo, i torsdags hade jag faktiskt bak-dag, men än så länge så kommer jag
sitta på mitt pizzamuffins recept ett tag till, för jag vart inte heeelt nöjd med resultatet,
även fast de var väldigt gott så kan de bli mycket godare!
Ni får nöja er med mina urnyttiga glassrecept istället så länge, så kommer resten
av recepten ut när jag dem är perfekta!
 
Idag blir det gym, triceps o bröst idag. Får se om jag överlever morgondagen,
träningsvärken lär bli dödlig. 
Men, de kommer bli grymt!

Dock kan jag meddela att mina ben vill fortfarande inte ge med sig, kan inte äns
springa, så löpturen igår.. den kom aldrig.
Blev en långpromenad istället för att öka blodcirkulationen i benen något, och jodå,
visst hjälpte de lite, trots att jag fortfarande har sjukt ont så känns de snäppet bättre!
Galet att man kan ha sån träningsvärk 4dagar senare..

Jaja, hoppas ni får en fin dag alla! PUSS

Såhär grått och mulet är det idag.. men hoppas på att de blir som igår, att de spricker upp snart,
hösten är ju så fin när solen lyser! :)
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback