Med fokus på Kolisar.

Så mycket kolisar som jag fått i mig under dessa tre dagar får jag nog
vanligtvis inte ens i mig på två veckor.
Men, så är det!
Tyvärr, så är jag inte alls fullproppad av energi och motivation som jag brukar bli
av överskott, utan jag är bara trött, plumsig, seg och inte alls taggad.
 
Jaja, de kommer bättre dagar!
Hoppas alla kommit ihåg att ställa tillbaka klockan en timme,
att få en extra timme i vardagen behövs alltid! Vad gjorde ni den timmen?
Jag tog vara på tiden och tog en lång promenad, kunde gå upp 1h tidigare
utan att få 1h mindre sömn, och hann därmed med långpromenaden,
+ att jag hann äta en låååång och god frukost :)
Kändes skönt!
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback