Morgonpromenad!

ÅH vad jag älskar hösten!
Och mina morgonpromenader gör att hösten blir ännu härligare!
Vaknade tidigt av Wille som kom hem 6 imorse, sov några timmar till innan jag gick
upp och tog mig ut på en härlig morgonpromenix längs mälaren :)
Vattnet låg helt stilla och solen sken, alltså, vilken härlig dag!!
 *nynnar på låten, viiiilken härlig dag, nananana nanananana*
 
Kom hem och åt årets höstgröt:
-1/2dl havregryn + 1dl vatten
- 1ägg 
- 1äpple
- 2st fikon
 
Kokade upp gröten, hade i ägget och de tärnade äpplet + hackade fikonen.
Lät puttra och gegga ihop sig och hade i salt och vaniljpulver,
ingen kanel denna gång, den är slut.. SLUT..!! Måste springa ner å köpa
innan jag får abstinens!!

Men gott blev det tillsamans med havremjölk och en kopp te, tummen upp för höst!

Känner mig riktigt taggad på både gym och jobb idag, härliga måndag!
(kan bara höra hur alla suckar när dem läser den meningen, jobbiga positiva satkärring)
Men come ooooon! Sprid lite glädje ba :)

Ha en härlig måndag, hoppas solen skiner lika fint hos er som hos mig :)


Älskar att gå å sparka omkring i de fina höstlöven, precis som att jag vore 8år igen.
 

Kommentarer
Postat av: Pappa

Vilken fin höstbild....

2012-10-08 @ 20:41:13

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback