Motivation.

Haft lite dåligt med motivation och ork nu, dels för att jag vart småsjuk och för
att jag helt enkelt inte haft lust eller ork efter allt jobb (jobbat 7dagar nu, imorgon är första/enda lediga dagen fram tills nästa helg) 
Men, no excuses, så har de varit iallfall, därav dålig uppdatering iallfall.
Bara att ta nya tag nu när förkylningen är påväg bort och motivationen påväg tillbaka :)

Idag blev det en PW/löptur på 9km, gick lite i omgångar för mitt knä och min höft började spöka
och gjorde riktigt ont vissa sträckor.. Lite stel kanske ;)
Men det var skönt att få komma ut, rensa lite tankar!
Imorgon blir det en tripp till gymmet, fan så skönt! Har faktiskt saknat gymmet litegrann, 
om jag ska vara heeeelt ärlig ;)

Nu ska jag kika på lite film och bara gosa ner mig i soffan, äntligen lite ledig!
Imorgon bär det av mot stan för att uträtta några (läs massa) ärenden!
 
Hörs! PUSS
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback