Nä, ingen lust!

Ingen lust idag kan jag säga, träningen lägger jag åt sidan,
hade sett framemot ett crossfit pass, men de var inställt ikväll, och jag har ingen
lust att ta mig ut i mörkret nu..
Är så sjukt trött också, kanske på grund av mörkret?
Vet inte, men jag vet iallafall att de är fredag imorgon, som jag längtat!

En sak jag märker nu när jag har vart så himla trött är hur mitt sötsug ökar,
köpte mig en påse naturgodis (massa choklad) på eftermiddagen för att hålla energin uppe,
och för att sötsuget tog över, hehe :o
Så en av de största anledningarna till varför sötsug uppstår är oftast energibrist,
att kroppen behöver mer energi och skriker efter snabba kolhydrater/socker. 
 
Menmen, så är de!
Min träning fick bli promenad fram och tillbaka till affären, vilket inte är alltför långt,
typ 1km haha!
Yeahyeah, fredag imorrn iallafall, glad är jag över de!
Och glad är jag också över att jag tog förnuftet till fånga och lagade en riktig middag
istället för att sätta mig med yoghurt och kvarg och titta på film.
För gör jag de så vet jag att jag bara kommer vilja ha mer och suget efter sötsaker
kommer bara bli värre!

Blodpudding med harricot verts, broccoli, tomat, keso och lingonsylt!
Bra för mitt låga järnvärde :)
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback