Rissoppa!

Som ni såg i förra inlägget så blir tiden knapp nu med nya shemat,
iallafall ibörjan innan man hunnit vänja sig vid nya rutiner!
Såå blev en hemmakväll med min fina ikväll, film och soppa!
Slängde ihop en soppa på fisken jag hade hemma, hade i lite råris som jag kokade för
några dagar sedan och förvarat i frysen, perfekt att ta fram å ha i grytan/soppan!
Lite potatis, lök, rödbetor, majs, purjolök och kryddor åkte med ner i soppan,
och lite annat smått å gott vi hade i kylen, haha, en alltiallogryta!
Men smakade gott, så får hoppas på de bästa :)

Hoppas ni haft en bra dag, återkommer när jag fått ordning på tiden igen!
PUSS

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback