Sjuk!?

Nä, inte sjuk heller! De får jag inte vara!
Va ut på en löptur idag, som efter halva rundan bara gick segare och segare, väl hemma
kändes de som att jag hade 40graders feber och svullen i ansiktet..
Tog bilen (som jag fått i födelsedagspresent, taaaaack mam å pap!! min nya pärla :D)
hem till västerås, och nu är jag heeelt slut.
Har hunnit äta middag och packat upp, men känner mig så trött att jag skulle kunna somna
på en gång..

Lämnade cykeln vid gymmet i fredags eftersom jag hade tänkt ta buss hem, men planerna
ändrades när jag fick öppna alla fina presenter, hihi ;)
Sååå, det innebär att jag måste gå till jobbet imorgon, i mörkret, kommer vara riktigt mörkt ute, 
pannlampa, nån? 

Jaja, ska dricka lite multivitamin och gå å lägga mig snart..
Hoppas ni haft en trevlig helg!
PUSS

 

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback