Fly into the distance

Well, att de skulle bli 12km jag sprang kunde jag väll aldrig gissa.
Var riktigt trött ibörjan, men när jag väl började springa och kom över
förstakilometernångesten så gick de rätt fint!
Tog de dock långsamt idag, 6min/km och gick ibland.
Vill inte ta ut mig alltför mycket nu när jag precis blivit frisk!
 
Väl hemma blev det en välförtjänad lunch, trots att jag nästan precis ätit
frukost så var de lika bra att fylla på energin :)

Nu ska jag strax ner på stan för att uträtta lite ärenden, typ växla pengar inför la France,
kolla efter ett lyse till min cykel å lite annat sånt smått å gott.
 
Hörs senare!



Till efterrätt blev de nykokta rödbetor med ännumera fetaost, och kaffe, såklart :)
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback