Frukost på balkongen!

Efter att ha sovit ut i 12h, känner jag mig väldigt mycket bättre!
Dock fortfarande hostig och snorig, men piggare!
Igår var de hemskt, kände mig helt förstörd, haha! Men nu är de bättre :)


Till frukost blev det gröt med rivet äpple, valnötter, pumpakärnor å russin, 
gottigott! 
Satt ute på balkongen och åt, kändes som sommar igen när solen lyste
upp hela balkongen, och blått på himlen :)

Idag ska jag åka å storhandla, sen blird et matlagning för hela slanten!
Fetaostfyllda basilika köttbullar, kokosrisotto å sånt gott,
måste fylla frysen med matlådor känner jag, haha, nu när både Wille å jag jobbar
hela helgen!
 
Hoppas ni får en fin dag!


 

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback