Löpsäck

Hittade en rätt shysst löprygga på intersport, en sån på bilden fast röd.
Hittade dock inga gymskor så får springa förbi stan innan gymmet imorgon å fortsätta letandet,
skulle va rätt nice att ha ett par skor man bara har på gymmet, ist för att komma in i mina skitiga
löpardojjor.

På torsdag ska jag ha bakdag, har redan ett recept i huvudet jag bara MÅSTE prova, nyttiga, matiga
muffins som man kan äta till mellis när man är i farten, eller till kaffet om man så vill,
eller ta med på picknicken! Ja, när man vill alltså :)
Så håll utkik, jag hoppas jag får tid till att ha bakdag då, men de borde jag få!

Hörs senare! PUSS

Kommentarer
Postat av: Pappa

Vill äta dem nuu...

2012-09-24 @ 22:00:07

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback