Mulet kaffe

Mulet ute, tråkigt väder må jag säga.
Kaffe på de känns lite bättre, lite höstigare och med morgon rock i öronen och morgonrock 
på känns livet lite lättare :)
 
Planerna för idag är:
- ner på stan och införskaffa gymskor
- gå till gymmet
- typ gå runt å känna lite på vikterna, prova lite maskiner, strossa runt lite på gymmet.
- Jobba tilll 22 
 
Alltså, de där med att byta gym.. Ingen hit.
Så jag ställer in mig på att bara gå dit o känna å klämma lite på allt, lära känna de lite.
Första gången brukar de ändå aldrig bli nå träning, man hittar inget, vikterna är annorlunda,
allt ligger hullerombuller i början, å sen känner man sig lite borttappad på de.

Nja, men de ska nog gå, nångång måste va den första, eller hur!?

Sååå, de är mina planer!
Rätt lugn dag förövrigt.

Hörs senare!

 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback