När halsen inte fungerar.

Blää, min hals är.. förstörd! 
Rivit upp den med lite för mycket babblande och skrikande från gårdagen, 
hm, inte alltför bra, I guess. 

Jaja, är inte sjuk iallafall! 
Idag åker jag tillbaka till Västerås för att jobba kväll, första ensamma kvällen nu,
spännande, och lite nervöst! 
Håller på att leta efter ett shysst gym också, svårt bara att veta vart de ska ligga för 
att de ska va så praktiskt som möjligt, men dem har ett nystartat Irongym i Erikslund 
som verkar rätt bra, får åka dit å kika på de, drygt bara när man inte vet hur mycket
vi kommer flytta runt och vart vi kommer stanna.. 
Men de löser sig nog, kan ju skaffa 1mån bara för att prova på, så länge jag hittar nått
som jag trivs med, för nu håller jag på att gå i taket!
Tar upp katten i famnen för extra vikt vid knäböjen, 5kg.. Jo för de va ju tungt ja. 
Nä, börjar bli lite desperat nu, löpningen känns både kul och tråkigt,
behöver något omväxlande. 
 
Jaja! 
Hörs senare! PUSS 
Ensamma frukostmornar i västerås, är faktiskt ganska mysigt.. 
kvart över 5 på morgonen är de mörkt ute, med tända ljus blir det extra
lyx/myskänsla :) 

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback