Svensk mästare!

åå vem tog hem titeln som Svensk mästare i blåbälteklassen?
JO min fina!
 
Sååå stolt flickvän!

Detta måste såklart firas, glasskväll blir det!
Har gjort både blåbärsprotein glass och avokadofettglass!

Mitt gympass gick dock inte lika bra, mitt passerkort ville inte funka som de skulle,
som tur va så hjälpte nån snäll snubbe mig in och ut, men de va lite drygt faktiskt,
så måste gå dit på måndag när dem är där å prata med dom!

Körde lite rygg/biceps idag, men vart inte så specificerat som jag velat, blev lite
triceps och mage också, njaa, inte riktigt de jag velat,
fick inte riktigt kontakt idag, kände mig inte så jätte pigg, men, dåliga dagar kommer och dåliga dagar går,
bara att invänta de bättre dagarna! (som jag hoppas kommer imorgon, lagom till mitt löppass ;))
jaja!
Nöjd är jag oavsett, kan inte vara annat nu när de gick så bra för Wille :D

Hörs senare!
PUSS
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback