Coming back!

Nu var de längesen, jag vet, megalängesen.
Jag har haft fullt upp, förbereder mig inför vasan för fulla
muggar, har ju fortfarande inte åkt någe skidor, men har fystränat
som sjutton och försökt hålla fysiken uppe på bästa sätt,
så även fast jag inte har tekniken så har jag kondisen och styrkan,
och den kan jag iallafall ta mig några mil på, hoppas jag ;) 

Jag hoppas på att få lite mer tid till att blogga snart, 
men kanske under ett annat namn och med en kompanjon, 
nämligen min sambo, kanske blir det så att vi slår ihop en blogg
tillsammans, så håll utkik kära vänner ;)


 
 

Kommentarer
Postat av: Pappa

Ja hoppas du är någorlunda på Vasan......
Själva åker vi till Egypten å snorklar :))

2013-02-19 @ 20:20:54

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback