SLASK!

Skulle springa min 5km runda, men halka runt som bambi på hal is
när jag kom in i skogen, och helt plötlsigt står jag framför världens
vattenpöl som jag inte kunde ta mig förbi,
så de va bara att vända på klacken och hitta någon annan väg att springa på!
Inte alls kul :(
Va sjukt halt i skogen, måste verkligen sett ut som bambi på hal is,
seriöst alltså!
Menmen, jag sprang på vägen ist,
blev 6.67km (haha räknar alltid (nästan) ut min runda när jag kommer hem)
på 30min, så helt OK tempo, kunde inte ge mitt bästa nu för jag var rätt trött
och de var halt, men det var bra att jag kom ut iaf! :) 
Och skönt var de!

På ons-fre ska vi ha hälsodagar i skolan!
Ser framemot de ;) 
Ska ha lite föreläsningar oh så, spännande :)
Sen har vi träningspass i skolan, på ons får vi välja mellan
löppass, simning, thaiboxning eller innebandy,
jag skulle vilja köra thaiboxning faktiskt..
får se :)
På tors får vi välja mellan fotboll, thaiboxning, styrketräning på workoutcenter, simning eller yoga.

Jag vill köra yoga! 
Nä vi får se :)
PUSS
NU VILL JAG HA SOL!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback