Corepass???

I onsdags slutade jag lite tidigare på jobbet, gick och tog en
god smoothie på moejoe´s med mamsen och myste. eller mös kanske det heter. 

Sen Tänkte jag att jag måste prova något nytt, så istället för att gå på
mitt älskade spinningpass gick jag på ett core-pass istället, tänkte att det kan
vara kul att prova iallafall,
men vafaaaaaaaaan..
Jag blev så besviken, inte alls min sorts träning, det var lugnt, tråkigt, inte alls
svettigt och nä..
Så uder hela passet tänkte jag:
- Nu skulle jag egentligen sitta och råsvettas till bra musik och ha hjärtat i halsen,
men istället är jag här..
Haha, nej riktigt så hemskt var det inte, har mini-träningsvärk i benen, kanppt nämnvärt,
men nu vet jag det iallafall, och då behöver jag ju inte göra om det misstaget :)

Sen åkte jag till min älskling, sov där, åkte imorse och handlade på Thun´s med mamaaa,
haha, thun´s är faktiskt riktigt kul att gå på, måste jag säga ;)

Köpte ett superfint förkläde som var rött och det stod God Jul på det,
fint värre :)

Nu har vi kokat upp lite blomkålssoppa,
huuuungrig! 
Puss


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback