Mördarpass nr1!

Va på världens mördarspinning pass idag efter jobbet!
Passade lagom bra med lite upp piggning efter att jag halvt sov mig igenom
ett informationsmöte om VAC-pumpar.. haha lite pinsamt sådär,
det va ju faktiskt intressant, men ögonlocken ville inte riktigt med..!

Trött efter jobbet ringde jag W om lite råd, skulle jag åka hem eller gå till
spinningen, han hade inte mycket mer att komma med än:
- jaa.. jag vet inte.. jag ska åka och träna nu iallafall,
typ så lät det,
och det var nog med motivation :)
Drog på spinningen och dog.
Nästan!
Var ett riktigt mördarpass med en ledare som var stenhård militär (det är vad
jag tror iallafall, ni skulle hört honom!)
-KOMIGEN NU STÄLL ER UUUUUUUUUPPPP!!!!!
Hahha, det var grymt!
Älskar sånna pass, så det passade mig perfekt.
Lagom svettig drog jag hem efter passet, och har precis ordnat lite middag,
i brist på inspiration blev det makrill och keso, med äggmacka och frukter!
Haha, gott iallafall :)

Hörs senare,puss! 


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback