Myyyyffins!

Bakar för fullt :) 
Blir nyttiga muffins (klicka för att komma till receptet) till jobbet imorrn, är sista dagen!
Tråkigt, men skönt att få jullov. 
Ska ju bli timvikarie där så de är jättekul! 

Efter jobbet träffade jag en otroligt saknad vän, tog en te och
pratade om allt som hänt.
Mysigt!

Trött och hungrig kom jag hem runt halv 7, inte så stor lust till att laga mat,
så blev keso, makrill, banan och en fullkornsmacka!
Har kunnat äta upp hela makrillen nu, förut mådde jag illa bara jag kände lukten,
men inte nu!
Skönt! Har verkligen försökt lära mig äta makrill, dels för att det är nyttigt,
och dels för att det är skönt att kunna ta fram något snabbt och enkelt som
inte är skräpmat..!

Nu luktar det kanel och äpple i hela huset! Gottigott :D 
Dags att ta ut muffinsen alltså,
vi hörs senare!
Puss


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback