on the go!

Och det börjar närma sig julafton!
Ska fixa alla julklapparna, förhoppningsvis i tid, och det gör jag med glädje!
Älskar att handla julklappar.



Blev en löptur idag, som vanligt så fick jag inte någon riktigt "kick" förrän
i slutet av rundan, och då jävlar gick de undan!
I början var de lite segt, och hade ingen bra hållning, det var nästan liiite för kallt
hade mitt underställ och frös nästan till is ändå,
var riktigt stel, men sen mjuknade de upp och blodcirkulationen kom igång :)
Så i slutet var jag på topp och hoppade över stenar och rötter.
(halkade xantal gånger dessutom) 
Låter mer galmouröst än vad det var, såg ut som bambi på hal is,
men det var kul!
Väl hemma var kroppen full av endorfiner och hur glad som helst satt jag
mig och stretchade, vilket var väääälbehövt..!
Har blivit rätt dålig på att stretcha, förut var jag stenseriös med det, så jag får lägga
in det som en vana i mitt schema nu framöver!

Jaja, nu blir det mer plugg, leta lite julklappar och fixa lunch! 

Ha en bra dag :D 
Puss!


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback