Smoothie frulle!

Ledig idag, blir alltså en lååång och mysig frukost med min älskling :)! 
Han önskar sig en smoothie (som vanligt haha) och jag vill ha gröt med
massvis med annat, kan inte riktigt bestämma mig!
Finns ju så mycket gott :) 
W däremot är verkligen ingen frukost-ätare, jag får nästan trycka i honom den,
men han får stå ut med mina lååånga frukostar,
för de är bland de bästa jag vet! :) 
haha.

Idag blir det nog lugnt, åker in till stan för lite mys med klassen, och sen
sove jag hos min älskade syster, för jag börjar 06.45 på lördag morgon. 
Men en bra dag blir det! :) 

Så ha en bra fredag, puss! 

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback