hmm..



Dom ser ju faktiskt vääldigt goda ut, och fortfarande, bilden gör inte färgen rättvisa, dom är mer gyllenbruna i verkligheten, men, frågan är om dom är lika goda som dom ser ut?..



Haha, okej, såhär är de, jag har precis tränat, inget smink eller nånting. Så, här är jag: den röda, osminkade sanningen efter ett träningspass!
Men, jag ger dom en 4av5, kanske t.om. 3½ av 5, för jag hade önskat mer frukt eftersom jag inte är så förtjust i frön och nötter och det är ganska mycket av de i dem, men annars är dem riktigt goda!
Gillar man nötter och inte så söta saker så är dehär ett perfekt alternativ.

Dom är inte så söta, så de är verkligen inga sockerbomber om man säger så :p
Men gillar man nötter och frukt så är de här ett superbra alternativ.

Mättande
Goda
fulla av nyttiga ämnen!

Dom blir som bars man köper i affären, sega och krispiga.
Men nästa gång ska jag ha i mer frukt!



Kommentarer
Postat av: Mr. X

mmh skulle vilja mumsa lite på dig ist..

2011-02-08 @ 21:32:53

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback