Min träningsvecka!

Tänkte ge en överblick över min träning denhär veckan:

Måndag- Promenad ca. 5km (räknar de som träning eftersom det får upp pulsen och jag går i relativt bra tempo)
Tisdag- Paolo Roberto pass, utamanaren 30min+stretch
Onsdag- Löprunda ca 5km (+stretch)
Torsdag- Hopprep 20min+paolo roberto, armar rygg och axlar(+stretch)
Fredag- Hopprep 20min+paolo roberto ben och mage(+stretch)

Så under helgen ska jag försöka hålla igång åtminstonde med promenader,
men eftersom jag jobbar så långa pass (9h) så blir de svårt,
kommer ju hem när de är mörkt, inte kul att gå då :(
Men åandra sidan så är jag ju ledig mån-tis, hoppas på bra väder då så jag får
springa av mig lite, har blivit många innepass denhär veckan.

Men så ser min träningsvecka ut än så länge iaf, tänkte göra en sånhär översikt varje
vecka för att se över min träning osv.
Så man får lite koll :)

Ha en fin Lördag! Puss ching chong chang.


Saknar gymmet som satan! blir lite långtråkigt med bara hemmaträningar. men de funkar de med ;)

Kommentarer
Postat av: Visan

Ser bra ut pluttis! :) Det kan vara kul att gå tillbaka och kolla på sin träningsvecka och känna sig extra nöjd då man ibland inte riktigt kommer ihåg att man tränat så bra som man gjort :)

2011-02-07 @ 09:04:05
URL: http://visansgoda.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback