Träning v.6

Här kommer min lilla översikt för v. 6 :)

Måndag- Springrunda + styrka ben, mage (stretch)
Tisdag- Powerwalk 50min (stretch)
Onsdag- "promenad" 5km (stretch)
Torsdag- Hopprepsintervall + lite styrka(stretch)
Fredag- Något tappert försök till träning som misslyckades, haha!

Sen lördag och söndag har varit vila.
Har ju varit ute och gått lite men inget speciellt.
Så min kondisvecka vart rätt bra ändå, men ändå inte fullt nöjd..
Kunde ha tagit vila på fredag och tränat lördag eller något istället för att
ha tvingat mig upp ur soffan i fredags för ett försöks som misslyckades
och sen ha noll motivation både lördag och söndag.

Men annars så har de funkat ganska så bra, de är ju mest vädret som har varit problem.
Nästa vecka blir lite blandat, kommer nog inte hinna med så mycket nästa vecka,
jag jobbar väldigt mycket och kvällar så de blir lite svårt, men får se hur de blir :)

Ikväll blir de film och myspys iaf!


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback