v. 8!

Förra veckan var de dåligt med träning, ingen motivation osv.
Men denhär veckan har det blivit bättre,
trodde de skulle bli lika dåligt denhär veckan, men har faktiskt spontan tränat
utan att tänka på de,
så här kommer veckans översikt:

  • måndag- ingenting
  • Tisdag- längdskidor ca 5km
  • Onsdag- promenad ca 9km
  • Torsdag- Medelgympa 1h
  • Fredag- Gym, gick dåligt så vart inte alls mycket men ja.
  • Lördag- Promenad ca 8km

Sen imorrn så kanske de blir en promenad eller så, men inget speciellt.
Så veckan har faktiskt gått ganska så bra måste jag säga,
Spontant men bra!

Har varit en helt okej vecka förövrigt, haft fullt upp som vanligt,
så lovet har jag faktiskt utnyttjat rätt bra måste jag säga,
gjort saker varje dag :) 

Jaja, ska äta lite lunch nu!
Puss


Saknar min fina kisse <3.. 


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback