Yeeah

Känner mig som starke adolf.
Nästan!
Har varit ute på en springrunda, var ute i ca 30min, och hade riktigt
bra tempo idag, Eller, de gick som i vågor, haha! 
Fast de blåste ju som i vågor också, så var nog därför, men i översikt
hade jag bra tempo, så de kan nog ha blivit en 5km iaf,
haha sprang 5600steg, om någon vet hur långt de blir?
Jaja, sen blev de som vanligt träning efter rundan, med hopprep 
(har näästan lärt mig nu! Känner mig nästan bra ;)), styrkeövningar, ben och mage,
känner de i benen nu, så fort jag böjer mig skakar benen, haha!

Jaja, de känns grymt bra iaf!
Fick en ordentlig energi kick av min goooda frukost!
Blev yoghurten, musli/frö blandning, gojibär, katrinplommon och russin.
Till de grönt te,
de gav mig en ordentlig kick och de kändes nästan som man flög fram ibland,
ååååh älskar att springa!
Iallafall när man vill springa, hehe :)
Hörs senare nu ska jag.. skriva i min kalender att jag ska städa imorrn hihi ;)
Puss
Där skulle jag vilja springa.. ser härligt ut jämfört med mina grå snö/slask/is banor jag springer på,
längtar till våren/sommaren då man kan börja springa i skogen igen :)
Bilden är härifrån

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback