ta-hand-om-mig-själv-dag!

Det tycker jag alla ska ha!
Alltså en ta hand om sig själv dag!
Då man gör allt man känner för och verkligen pustar ut :)

Jag har än så länge haft en superskön dag!
Började, som ni såg i förra inlägget, med en super frukost,
gick ut och gick en promenad på nästan 8km och kom hem,
duschade läänge, skrubbade huden, smörjde in mig i hudlotion och njöt :)
Nu sitter jag och äter en skål med tärnat äpple och banan där jag har ringlat över
lite fil och yoghurt, samt blandat ner solroskärnor, linfrön och russin.
sen massa kanel och nyponskalpulver på de! 
MUMS!

Eran dag behöver inte alls vara lik min, alla har sina egna saker dem tycker lite extra om,
för mig är det att äta gott och njuta av allt jag tycker om att göra.
Så gör de ni vill göra och inte något som någon annan vill att ni ska göra!

från de ena till de andra så har jag laddat hem en grym app! 
runkeeper, den mäter exakt hur långt jag går/springer/cyklar och vilken tid!
Okej, finns många sånna appar, jag vet, men den är lätt att fixa med och
inte alls krånglig :) 
Sen kan man ställa in alla möjliga sorters aktiviteter också, nice! :D 

Så idag gick jag 7.59km på 1h 8min och 37sek, haha :) 
Sen kan jag kolla på kartan också exakt hur min runda ser ut,
så slipper jag göra de själv när jag kommer hem, perfa! 

Ha en bra dag nu, och glöm inte att ta en dag för er också :)
Puss

Hade jag fått välja så hade jag velat äta sushi ikväll, men
ska ju iväg på student middag, och de är ju inte helt fel de heller ;)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback