WIHOOOO!

Nu vet jag varför jag va så tjurig igår,
hahah träningsabstinens!
Stod och gjorde tåhävningar på jobbet under tiden jag plockade skräp,
ville så gärna ut och springa!! Och gymma såklart, haha!
Och ni vet sånhär handledstränare (som man håller i handen typ stressboll fast hårdare)
haha vi plockar ju skräpet med sånna, sjukt vilken träningsvärk man får!
Kniper med handen typ 3000ggr/dag, eller,nej, mer!
Under 1h blev det typ 1300 nånting, haha! 
så lite träning är de allt ;) 

Annars har allt vart bra, höll mig riktigt mätt på min frulle!

Sen kom jag hem och drog ut å sprang, bästa rundan på länge!
Gick inte så fort, men fan va skönt de va! 
Helt underbart:)Vart en ca 7km, skönt! 

Nä nu ska jag käka middaaaaag :) Puss!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback