Träningsöversikt v. 10

Veckans träningsöversikt:

Måndag- spinning 45min

Tisdag-
Dans: Zumba (Fuego)

Onsdag-
VILA

Torsdag-
Gym, ben/mage

Fredag-
Simning

Lördag-
promenad (ca. 5km)

Söndag-
lugn promenad bara :)

Så såg träningen ut för denhär veckan!
Känns ganska bra, förutom att gymmet i torsdags inte alls gick bra..
men imorrn är det förhoppningsvis spinning som gäller igen, kul!
Så nästa vecka blir en träning och kost vecka,
som alla andra veckor också,
men förhoppningsvis kanske jag hittar på något nytt inom kost och träning :)

Puss

Kommentarer
Postat av: Therese

HUR ORKAR DU!?!?!??! Hjälp mig kvinna jag vill också vara duktig som dig!!!

2011-03-13 @ 20:46:13
URL: http://braandts.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback