Killing abs!

Blev ett cardio- och magpass!
Körde lite ben också, bara för att det är kul, haha ;)

Vart ett hårt pass, skönt!!
Så nöjd efter att äntligen fått till ett riktigt GRYMT pass!
Det behövdes :)
Träningen har inte gått så superbra denhär veckan(framtills nu, jiho)
har varit trött, seg och inte orkat något alls,
men idag var det helt annorlunda! :D 

Så de kändes riktigt skönt faktiskt :))

Har börjat komma frost nu, så himla fint!
Och skönt att det äntligen är så pass kallt att man kan dra på sig vinterjackan!
Kan säga att den åkte fram imorse efter att jag halvt frysit ihjäl igår,
det kändes lagom skönt :) 

Så nu blir det plugg och imorgon spinning!! :D
Hoppas verkligen att jag hinner till spinningpasset bara..
det börjar kl 16.00 och jag slutar då, men förhoppningsvis så slutar vi lite
tidigare, om jag har tur...!
PUSS


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback