Morning!

Blir en gröt-morgon idag (som vanligt, haha) men det är ju gott! 

Istället för ägg-gröt körde jag på blåbärs-gröt :) 
Eftersom blåbärens antioxidanter (antocyaniner) är känsliga för olika tillagningsprocesser så
har jag i dem precis i slutet av kokningen av gröten, eftersom jag använder
frysa så blir dem "varma" av bara gröten :)
Mycket bättre än att ha i dem från början! 

En avokado macka på det, gott! :)
Tog dock en lite för omogen sådan, men helt okej! 

Idag blir det introduktion på prakiken, spännande! 
Och efter det: Gym :) 

Inte säker på vad jag ska köra idag faktiskt, går på magkänsla :) 

Ha en bra dag! 
Puss



Inte bästa bilden, men jaja :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback