Pulsklocka!

Äntligen!
Nu funkar pulsklockan precis som den ska!
Har velat ha en klocka ett tag nu, och äntligen!
WIHO :)
Nä men nu måste jag bara lära mig alla funktioner som finns på den,
fattar knappt hur man stänger av den.. ;p
Imorrn ser det ut att bli cirkelfys iaf, känns bra!
Har laddat upp veckan med en god middag alá husmanskost!
Har en skön träningsvecka att se framemot!
Och lite halvjobbigt plugg också.. men de är en annan femma!

Är sjukt trött, har sovit 3h inatt eftersom flyget gick väldigt tidigt imorse,
så blev inte mycket sömn och kaffe på det,
resulterade i att jag säger till mamma:
- gu vilken god äppelmos du gjort!
- jo.. fast det är potatismos egentligen..

haha, ja så fel kan de bli.. 
Så snart blir det nog sängen (haha, klockan är halv sju?) så kanske jag vaknar upp
pigg imorgon :) 

Har kort dag iaf, så de är skönt!
Slutar runt 11-tiden, jippie!

Puss

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback