spinning!

Åh.. känslan efter ett spinning-pass <3 

Blev ett riktigt, riktigt svettigt pass kan jag tala om!
Skönt :D 

I början var det rätt segt, som det brukar vara (haha) men som alltid,
efter några låtar kommer man igång, och i slutet,
oooh älskar känslan efteråt! 
Härligt härligt :) 

Nu ska jag börja designa min student-mössa som jag ska ha,
ruuuligt, snart är den här!!
haha, nej, inte snart kanske, men inte långt kvar!
Imorrn är jag egentligen ledig, eftersom jag börjar praktiken på tisdag,
men åker till skolan för ett möte med projekt-gruppen ändå,
duktigt av mig, måste jag säga! 

Hörs imorrn!
PUSS




Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback