You can do it!

ÅÅÅkej, blev ett riktigt svettigt pass! 

Kände mig seg och trött när jag kom dit, så jag startade ipoden och drog igång
lite peppande musik, ställde mig på bandet, la upp ett rimligt mål
som jag vet att jag kan nå, och började springa.

För mig är det viktigt att jag klarar målet jag lägger upp för mig själv,
vissa gånger när jag är fit for fight så att säga, lägger jag det högre så jag får kämpa,
andra dagar, som idag, lägger jag det så jag är säker på att jag kan klara det,
och klarar jag det så är allt annat jag gör bara bra! 

Okej, 20min får det bli, tänkte jag, 45min blev det!


Kändes riktigt skönt, för när jag väl kommit förbi dem där 20minutrarna,
är allt annat bara positivt!
Så jag körde på, och efter 10-15min började benen nästan springa av sig själv :D
Gick riktigt bra, sprang på ett högre tempo än vad jag brukar och dessutom mer lutning på! 
Nä riktigt nöjd blev jag, pigg och glad gick jag därifrån sen,
Lyckat! :) 

Lär känna er själva och kom på vad som passar er bäst! 
Vissa behöver pushas mer än andra, vissa blir taggade av att inte klara målet dem lagt upp
bara för att dem ger sig fan på att göra bättre nästa gång,
andra lägger sig ner på marken och ger upp.

Alla är vi olika, så kom på vad som passar dig bäst!

Kan säga att jag är lite bådeoch, som jag skrev ovanför, känner jag mig fitforfight kör jag
stenhårt och klarar jag inte målet jag lagt upp, blir jag ännu mer taggad att visa för mig
själv att jag faktiskt ska klara av det!

Andra dagar, ja, då behöver man helt enkelt få känna sig bra trots att dags-formen inte är den
bästa, och då lägger jag upp ett lägre mål och strävar efter det istället! 

Känn efter själv, lär känna dig själv :)
j00787721_1166364211


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback