8.71km!

Blev som sagt en löptur, en riktigt skön en :)
Eller nja, haha, hade faktiskt inte helt flyt, kändes riktigt segt
vissa gånger, och övervägde att skita i de och gå istället, men den peppande
musiken jag hade i öronen fick mig att fortsätta springa, och trots att jag
tyckte det gick långsamt höll jag ändå ett tempo på runt 10.57 km/h,
och de är inte helt fel de! :)

Så kändes jätte skönt när jag kom tillbaka till klubben där W tränade,
dock hade jag fått VÄRLDENS blåsor på fötterna, inte van att springa
i dem nya löparskorna..
Jaja!
Så körde jag lite styrka och stretching å kollade på när W rullade runt på mattan
i träningslokalen.

Sen blev det hem, dusch och mat!
Gjorde blodpudding och kokta ägg till lunch, gott!

Ha en fin lördag! :)




Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback